poniedziałek, 19 stycznia 2015

Czas się przestawić.

Nadszedł ten czas, aby świat dowiedział się o wszystkim. Mam co prawda prawie osiemnaście lat i dopiero co "wchodzę", w dorosły świat, ale za to przeżyłam już bardzo dużo. Jest to coś, co bardzo chciałam wymazać z pamięci, nie mieć z tym nic wspólnego. Chciałam po prostu zakończyć mój problem, moje cierpienia poprzez samobójstwo. Nie widziałam sensu, aby dalej żyć. Byłam z tym wszystkim sama, nie miałam nikogo, nikt mnie nie rozumiał.  Nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić... Jako mała dziewczynka nie wiedziałam, że dzieje mi się krzywda. Myślałam, że jest to normalne. Bo co tak naprawdę może wiedzieć dziesięcioletnia osóbka?! Nic, kompletnie nic. Dopiero zbiegiem czasu zdajesz sobie sprawę, jak wielka krzywda Ci się wydarzyła. Będzie ona ciągnąć się za Tobą całe życie. Albo się z tym pogodzisz i zaakceptujesz to, albo będziesz żyć z obrzydzeniem i poczuciem winy do swojej osoby. Nie wiesz gdzie szukać pomocy, bo zawsze spotkasz się z niedowierzaniem. Usłyszysz tylko "To twoja bujna wyobraźnia, przestań gadać takiego głupoty!". Powiem wprost, w dzieciństwie byłam wykorzystywana seksualnie. Nawet nie wiem ile to trwało. Najgorsze jest to, że nie była to tylko jedna osoba.  Możecie mi uwierzyć, że przeżywając coś takiego trzeba szybko dorosnąć i stanąć twarzą w twarz z szarą rzeczywistością. Beztroskie lata dzieciństwa właśnie w tym momencie zakończyły się.


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i miło by było gdybyś odezwała się na mojego mail'a : klaudia0411@wp.pl

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, że stworzyłaś takiego bloga. Na pewno wymagało to od Ciebie dużo siły, żeby się tak otworzyć. Podziwiam i życzę Ci żebyś nie tylko sama się z tym uporała i poczuła ulgę, ale żebyś pomogła też innym w podobnej sytuacji.
    Trzymaj się i nie poddawaj!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń